E-Okul Mobil Giriş Sayfası

 

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi mobil sayfası giriş ekranı. Değerli öğrenciler ve veliler aşağıdaki ekranı kullanarak e okul giriş yapabilir devamsızlık bilgileriniz ile notlarınızı öğrenebilirsiniz.

E-Okul Giriş İçin Tıklayınız

Dikkat! Açılan sayfada üstteki bölümü dolduracaksınız yani veli girişi kısmını.



eokul mobil




Dikkat! E-Okul’a Cep Telefonunuzdan Her Zaman Sorunsuz Ulaşmak ve Bildirim Almak İçin Bu Sayfanın En Altında Yer Alan Uygulama Logosuna Tıklayıp, Play Store’de Açılan E-Okul VBS uygulamasını kurabilirsiniz.

Giriş Yapamayanlar Aşağıdaki Videoyu izlesinler.


e-okul ile ilgili teknik problemler zaman zaman yoğunluktan dolayı yaşanabilmektedir. Söz konusu problemler en kısa sürede MEB tarafından giderilmektedir.  Yine de sorunlar yaşadığınızda aşağıdan bizlere hemen yazmayı ihmal etmeyiniz. e Okul mobil giriş Bilgi sayfası.

TEOG Lise Taban Puanları İçin Tıkla

E-Okul VBS Giriş Hakkında Sorun Yaşıyorsanız Aşağıdan Yorum Olarak Hemen Yazın Düzeltelim.

23 Nisan Şiirleri Anneler Günü Şiirleri 19 Mayıs Şiirleri İş Güvenliği Haftası Şiirleri Müzeler Haftası Şiirleri Vakıflar Haftası Şiirleri Bilişim Haftası Şiirleri Engelliler Haftası Şiirleri Etik Günü Şiirleri Üç Aylar Şiirleri Dünya Eczacılık Günü Şiirleri Kardeşlik Haftası Şiirleri Polis Günü Şiirleri

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. Öykü diyor ki:

    Ya óğrenci bilgileri yanlış diyo liseye geçtiğim için okul numaram yanlış olabilir mi?

    1. Meryem diyor ki:

      Arkadaşlar ben bi türlü e okula giriş yapamıyorum giriş kodunu vermiyorlar sonra a bu alan boş bırakılamaz diyorlar ben bun dan hiç birşey anlamadım açıkçası

  2. furkan diyor ki:

    {Of ben de giremiyorum nasıl girecez}

  3. Meryem diyor ki:

    Arkadaşlar girince kullanıcı adı falan istiyor ya o sayfaya girin biraz aşağısında öğrenci vbs var giriş yapabilirsiniz

  4. Taha diyor ki:

    Gayet güzel giriyor.

  5. sıla can diyor ki:

    ya guvenlik kodu gozukmuyor nasil giris yapicaz

  6. Meryem diyor ki:

    giriş yapmaya çalışıyoruz fakat giriş kodu goruntulenmiyor

  7. irem diyor ki:

    e okula giris sayfası acılmıyo

  8. Nazlı Saadet diyor ki:

    Ben gidebildim darısı size

  9. Emin kaya diyor ki:

    Ya güvenlik kodu gözükmüyor bıktmı be!!!!!!!!

  10. sema diyor ki:

    Girmek cok zoor amma ugrastiriyor offfff

  11. Defne diyor ki:

    Site sürekli donuyor ve açmıyor.

  12. Leyla sancak diyor ki:

    Dünden beri sorguluyorum TC niz diğer bilgilerle uyuşmuyor diyor. Bu Nasıl bir site? E okul puanında Türkçe puanı 80 olduğu halde neden 70 diyor?

  13. Ercan yıldızhan diyor ki:

    Teog sınav sonuçlarına ulaşamıyorum

  14. Öznur diyor ki:

    Arkadaşlar ben puanımı öğrenemiyorum yardımcı olur musunuz lütfen?

  15. Nurcan diyor ki:

    Mobile vbs indirdim bilgileri eksiksiz girdigim halde boyle bir öğrenci bulunamadı diyor ogrenciyi eklemiyo neden acaba

  16. Nur diyor ki:

    Açılmıyor arada arada açılıyor neyin nesi H artı çekiyor

  17. bayram diyor ki:

    Şifreyi 10 kez denedim gelmedi

  18. Nihan diyor ki:

    9 kere falan denedim sanırım sonunda girdi biraz özen lütfen ya..

  19. yusuf diyor ki:

    ben bu kaç gündür normalde her gün giriyodu anlamadım bu kaç gündür e okul vbs giriyom ya yurt dışı erişimi bulunmamaktadır diyo yada erişmeye çalıstığınız e-okul.meb.gov.trsayfasına erişilemiyor diyo.neolur bunun nedenini bulun.

  20. Güler diyor ki:

    1 saat oldu yüzünüzde internetin berbat oldu ne bi çim iş ben dino😠😠😠😠😠

  21. seda diyor ki:

    Üff bu ne bicim biseydir ya iki saattir deniyorum girmiyo

  22. nebahat diyor ki:

    Bilgileri doğru girdiğim halde böyle öğrenci bulunmamaktadır diyor.Neden

  23. fatma yenidogdo diyor ki:

    Buneyya 100 girdim e okul acilmiyor😑😑😑😑

  24. Enes KESKİNER diyor ki:

    Girilmiyo aile sıra No soruya giriom yanlış girdiniz diyo😠😠:(

  25. 3445 diyor ki:

    Of girilmiyor nasil giriyorsunuz arkadaslar???

  26. Esra diyor ki:

    Hoca diyo e okuldan bak e okulada girilmiyo. Sonucu öğrenemiceksek yapmayın sınav

  27. naz diyor ki:

    Cok guzel girebiliyorum

  28. Kevser diyor ki:

    Bu e okula niye girmiyo ya sürekli başka sayfa cıkıyo

  29. serhat diyor ki:

    yoo siz girmeyi bilmiyorsunuz ben çpk güzel giriyorum.

    1. Gülcan diyor ki:

      Emin misin 2 saattir uğraşıyorum

  30. serhat diyor ki:

    sınav sonuçlarım açıklamış bakamıyorum neden açılmıyor

    1. Ebrarv diyor ki:

      Az önce yo bin gidiyorum siz girmeyi bilmiyorsunuz derken ne değişmişti acaba salak

  31. halil diyor ki:

    Aynen umit yazi gozukmuyo

  32. Erkan diyor ki:

    Lanet olsun ya giremiyorum

  33. Ümit diyor ki:

    Nasıl bi e okul anlamadım resimdeki rakamı gir diyo rakam gözükmüyor adam gibi yapın sunu

  34. hatice diyor ki:

    Kullanıcı adı veya şifre yanlış diyo ya bu ne iş

  35. ???? diyor ki:

    Asıl sorun şu bu site güvenli değil diyor

  36. Ayça Gürsoy diyor ki:

    Çok kötü eminim derslerim

  37. Ayça Gürsoy diyor ki:

    Çok uğraştım

  38. emirhan türel diyor ki:

    Abi bune aile sırasını yaziyom yanlış diyo şimdi…

    1. Rabia diyor ki:

      Canım aile numarasında hep yapıyor onu kapat tekrar gir (aile ,sıra) gibi bilgileri istemeyince kadar tekrarlamalisin

    2. zeki agtas diyor ki:

      Dogru aynen benimde oluyo

  39. emrah diyor ki:

    hala okula giremedim gitmek istemiyorum

  40. tufan diyor ki:

    2 saat oldu bi e okula giremedik

  41. Fatih güzelbaba diyor ki:

    E okul a giriş yapamıyorum şifremi ve kullanıcı adımı unuttum lütfen yardımcı olun.

  42. İsmet çakır diyor ki:

    Saçma sapan açılmıyor bile lanet olsun

  43. fatma diyor ki:

    Ben bir turlu giremedim bu sene 5 sinfa gidecek kizm sistem boyle kisi kayit bulumafi diyor gieremiyorum sifremide unuttum

    1. Ali diyor ki:

      Aynen öyle vala bi türlü açılmıyor peki biz nasıl eritilir okula girecez

  44. Mira Nur diyor ki:

    Bune ya abi resimdeki rakam gozukmuyo ufff bune bicim eokul adam gibi yappn ya sunu

  45. Döne tunçay diyor ki:

    Ben geçen yıl girdim ama bu yıl kullanıcı adımı unuttum bir türlü giremiyorum yardımcı olursanız sevinırim

  46. Ahmet Budak diyor ki:

    32372******* T.C nolu çocuğum hangi okula kaydı yapılmış bilmiyorum

  47. F. Zehra diyor ki:

    bu nedir ya e okul yuksa okulda olmasın bari okullarada arjalı deseler ????

    1. F.ferhat diyor ki:

      Ne demek istediniz acaba

    2. TAHASAR1 diyor ki:

      Evet aynen

YORUM YAZ

e okul mobil